DOCUMENTE
1. PLANUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE 2020-2022 actualizat (4)
Titlul proiectului: “EXTINDERE, REABILITARE, MODERNIZARE ȘI DOTAREA SPAȚIILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT – LABORATOARE FORAJ 1, C 22 – LABORATOARE FORAJ 2, C23 – POST TRAFO, C 24 - MAGAZIE SI C 25 – CORP DE LEGĂTURA, AFERENTE SPECIALITĂȚILOR DE INGINERIE DE PETROL ȘI GAZE”
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020
Axa prioritară 10: “ Îmbunătățirea infrastructurii educaționale”
Obiectiv Specific 10.3: “Creșterea relevanței învățământului terțiar universitar in relație cu piața forței de muncă și sectoarele economice competitive”
Număr de identificare: POR/2018/10/10.3/2/SM/ 127978
2. PLANUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE 2019 - 2022 actualizat (4)
Titlul Proiectului: "MODERNIZARE, DOTARE ȘI RECOMPARTIMENTARE INTERIOARĂ LA UPG PLOIEȘTI- CORP I
Derularea PROIECTULUI FINANTAT DIN FONDURI UE, dezvoltat pe axa POR 10.3, cod SMIS 125260
Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10, Obiectiv specific 10.3.
Apelul de proiecte nr.POR/2017/10/10.1/10.3/7 regiuni
3. PLANUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE 2019 - 2021 actualizat
Titlul Proiectului: "BURSA STUDENT ANTREPRENOR"
Derularea PROIECTULUI FINANTAT DIN FONDURI UE
Axa POCU/379/6/21/125077M, SMIS 125077
4. PLANUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE 2020-2022 (2)
Titlul proiectului: ”STUDENTI MAI BINE PREGATITI pentru viitor (UPG Ploiesti)”
Axa prioritară 6: Educaţie şi competenţe
Obiectivul specific 6.13: Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non universitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare la un potențial loc de muncă / cercetare/ inovare, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC şi domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI
CENTRALIZATOR CONTRACTE AFLATE IN DERULARE IN ANUL 2021
PROIECT PAAP 2021 var. 10
PROIECT PAAP 2021 var. 9
PROIECT PAAP 2021 var. 8
PROIECT PAAP 2021 var. 7
PROIECT PAAP 2021 var. 6
PROIECT PAAP 2021 var. 5
PROIECT PAAP 2021 var.4
ACHIZITII DIRECTE IN DERULARE / ATRIBUITE
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează proiectul finanțat
În cadrul acestui proiect se lansează invitaţia de participare pentru achiziția de „Servicii de auditare financiară”(Activitatea 1.4 - Audit final), Cod CPV : 79212100 - 5 Servicii de auditare financiară, pentru care se atașează următoarele documente:
Termenul de transmitere a ofertelor este de 10.01.2022, ora 12:00
Informații suplimentare se pot obţine de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, de la UNIVERSITATEA PETROL GAZE DIN PLOIEŞTI, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploieşti, judeţ Prahova, BIROU ACHIZITII, ETAJ I, CORP A I3 și SERVICIUL CONTABILITATE.
Fax: 0244575312
E-mail: mminescu@upg-ploiesti.
Persoane de contact:
Manager proiect -Prof. univ. dr. ing. Mihail Minescu - 0722519961
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - CERERE DE OFERTĂ - CARTE ROMÂNEASCĂ ȘI CARTE STRĂINĂ - PROIECT ROSE-Acord de grant nr.80/SGU/CI/I
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează subproiectul intitulat “START UP - Ghidul tău de învățare “, inclus în Proiectul privind învățământul secundar (ROSE) - Acord de grant nr.80/SGU/CI/I.
În cadrul acestui proiect se lansează următoarea invitaţie de participare pentru achiziția de bunuri - „ CARTE ROMÂNEASCĂ - CARTE STRĂINĂ ”
-CAIET DE SARCINI - SPECIFICAȚII TEHNICE - „CARTE ”
Termenul de transmitere a ofertelor este de 26.10.2021, ora 12:00
Informații suplimentare se pot obţine de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, de la UNIVERSITATEA PETROL GAZE DIN PLOIEŞTI, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploieşti, judeţ Prahova, BIROU ACHIZITII, ETAJ I, CORP A I3 și SERVICIUL BIBLIOTECĂ.
Telefon: 0244575659
Fax: 0244575312
E-mail:birou_achizitii@upg-
Persoană de contact:
Stanciu Gilda - 0721487247
PROCEDURA ANULATA
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează proiectul finanțat prin fonduri norvegiene, respectiv Proiectul finanțat EEA and Norway Grants Financial Mechanisms 2014-2021 Energy Programme in Romania; Partener de program: Icelandic National Energy Authority (OS), Norwegian Water Resources and Energy Directorate (NVE); Domenii de finanțare: Energie regenerabilă, eficiență energetică, securitate energetică, creşterea accesului la energie; Proiect nr.2019/107379; Titlul proiectului: "Hybrid system for energetic efficiency using geothermal energy, applied in UPG campus in Ploiesti"
În cadrul acestui proiect se lansează invitaţia de participare pentru achiziția de „Servicii de auditare financiară”(Activitatea 1.4 - Audit final), Cod CPV : 79212100 - 5 Servicii de auditare financiară, pentru care se atașează următoarele documente:
Termenul de transmitere a ofertelor este de 08.11.2021, ora 12:00
Informații suplimentare se pot obţine de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, de la UNIVERSITATEA PETROL GAZE DIN PLOIEŞTI, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploieşti, judeţ Prahova, BIROU ACHIZITII, ETAJ I, CORP A I3 și SERVICIUL CONTABILITATE.
Fax: 0244575312
E-mail: mminescu@upg-ploiesti.
Persoane de contact:
Manager proiect -Prof. univ. dr. ing. Mihail Minescu - 0722519961
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - CERERE DE OFERTĂ - CARTE ROMÂNEASCĂ ȘI CARTE STRĂINĂ - PROIECT ROSE-Acord de grant nr.80/SGU/CI/I
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează subproiectul intitulat “START UP - Ghidul tău de învățare “, inclus în Proiectul privind învățământul secundar (ROSE) - Acord de grant nr.80/SGU/CI/I.
În cadrul acestui proiect se lansează următoarea invitaţie de participare pentru achiziția de bunuri - „ CARTE ROMÂNEASCĂ - CARTE STRĂINĂ ”
-CAIET DE SARCINI - SPECIFICAȚII TEHNICE - „CARTE ”
Termenul de transmitere a ofertelor este de 06.09.2021, ora 12:00
Informații suplimentare se pot obţine de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, de la UNIVERSITATEA PETROL GAZE DIN PLOIEŞTI, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploieşti, judeţ Prahova, BIROU ACHIZITII, ETAJ I, CORP A I3 și SERVICIUL BIBLIOTECĂ.
Telefon: 0244575659
Fax: 0244575312
E-mail:birou_achizitii@upg-
Persoană de contact:
Stanciu Gilda - 0721487247
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - Materiale consumabile si alte produse necesare proiectului (S.A. 2.2) - PROIECT POCU Bursa Student Antreprenor, cod My Smis 125077,
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează Proiectul intitulat: ,,Bursa Student Antreprenor, având ca obiectiv general ,,Creşterea accesului şi echităţii la nivelul Universitatii Petrol şi Gaze din Ploieşti, în vederea diminuării ratei de abandon al studiilor, prin asigurarea de sprijin financiar pentru 450 de studenţi ciclul licenţă din categorii vulnerabile şi prin creşterea atractivităţii ofertei educaţionale, în special în ceea ce priveşte antreprenoriatul, corelat cu îmbunătăţirea competenţelor pentru 85 de cadre didactice din universitate”.
În cadrul acestui proiect se lansează invitația de participare pentru achiziția de Materiale consumabile si alte produse necesare proiectului (S.A. 2.2), pentru care se ataşează următoarele documente:
Valoarea totală estimată a achiziției: 21.205,04 lei fără TVA
Termenul de transmitere a ofertelor este de 22.07.2021, ora 14:00.
Informatii suplimentare: Se pot obţine, în baza unei solicitări scrise pana la data de 21.07.2021 ora 12.00 de la Biroul Achiziţii, tel. 0244 - 575659, fax. 0244-575312, email: birou_achizitii@upg-
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - Mobilier SALA J II 1 - PROIECT CNFIS-FDI-2021-0211, cu titlul INTEGRITATE ȘI RESPONSABILITATE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL UNIVERSITAR”.
În cadrul acestui proiect se lansează invitația de participare pentru achiziția de Mobilier , pentru care se ataşează următoarele documente:
Valoarea totală estimată a achiziției: 20915.96 lei fără TVA
Termenul de transmitere a ofertelor este de 26.07.2021, ora 10:00.
Informatii suplimentare: Se pot obţine, în baza unei solicitări scrise pana la data de 22.07.2021 ora 13.00 de la Biroul Achiziţii, tel. 0244 - 575659, fax. 0244-575312, email: birou_achizitii@upg-
ACHIZITIE DIRECTA ATRIBUITA :SC FEPER SA –Contract nr. 4554/04.06.2021 –Valoarea fara TVA 22669.50 lei
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - Servicii de catering (S.A. 5.1) - PROIECT POCU Bursa Student Antreprenor, cod My Smis 125077,
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează Proiectul intitulat: ,,Bursa Student Antreprenor,, având ca obiectiv general ,,Creşterea accesului şi echităţii la nivelul Universitatii Petrol şi Gaze din Ploieşti, în vederea diminuării ratei de abandon al studiilor, prin asigurarea de sprijin financiar pentru 450 de studenţi ciclul licenţă din categorii vulnerabile şi prin creşterea atractivităţii ofertei educaţionale, în special în ceea ce priveşte antreprenoriatul, corelat cu îmbunătăţirea competenţelor pentru 85 de cadre didactice din universitate”.
În cadrul acestui proiect se lansează invitația de participare pentru achiziția de Servicii de catering (S.A. 5.1) , pentru care se ataşează următoarele documente:
Valoarea totală estimată a achiziției: 28.050,00 lei fără TVA
Termenul de transmitere a ofertelor este de 03.06.2021, ora 12:00.
Informatii suplimentare: Se pot obţine, în baza unei solicitări scrise pana la data de 02.06.2021 ora 13.00 de la Biroul Achiziţii, tel. 0244 - 575659, fax. 0244-575312, email: birou_achizitii@upg-ploiesti.
ACHIZITIE DIRECTA ATRIBUITA :SC EXPERT SAFETY OFFICE – Contract nr. 4925/18.06.2021-Valoarea fara TVA 30077.83 lei
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - DIRIGENTIE DE SANTIER - PROIECT Proiect POR- "MODERNIZARE, DOTARE SI RECOMPARTIMENTARE INTERIOARA LA UPG PLOIESTI – CORP I”, Cod SMIS 125260
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează Proiectul intitulat: “MODERNIZARE, DOTARE SI RECOMPARTIMENTARE INTERIOARA LA U.P.G. PLOIESTI – CORP I”, COD SMIS 125260, finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara - Îmbunatatirea infrastructurii educationale, Operatiunea - Cresterea relevantei învatamântului tertiar universitar in relatie cu piata fortei de munca si sectoarele economice competitive, Componenta 1 - POR/2017/10.3/1/7regiuni.
În cadrul acestui proiect se lansează invitația de participare pentru achiziția de SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER, pentru care se ataşază următoarele documente:
Valoarea totală estimată a achiziției: 30.121,69 lei fără TVA
Termenul de transmitere a ofertelor este de 26.05.2021, ora 15:00.
Informatii suplimentare: Se pot obţine, în baza unei solicitări scrise de la Facultatea TPP- d-na Popovici Daniela, tel: 0244573171 int.371 email: dana_p@upg-ploiesti.ro și de la Biroul Achiziţii, tel. 0244 575659, email: birou_achizitii@upg-ploiesti.ro.
Procedura anulata deoarece nu s-a prezentat niciun operator economic
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - CERERE DE OFERTĂ - CONSUMABILE - PROIECT ROSE-Acord de grant nr.80/SGU/CI/I
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează subproiectul intitulat “START UP - Ghidul tău de învățare “, inclus în Proiectul privind învățământul secundar (ROSE) - Acord de grant nr. 80/SGU/CI/I
În cadrul acestui proiect se lansează invitația de participare pentru achiziția de bunuri - „CONSUMABILE” pentru care se ataşază următoarele documente:
-Formular “Termeni și condiții de livrare”- formular de ofertă (trebuie completat de ofertant) - SE ACCEPTĂ DOAR OFERTELE COMPLETATE ÎN ACEST FORMULAR !!!!( se va retransmite completat și în document Word)
-Formular de specificații tehnice – CAIET DE SARCINI
Valoarea totală estimată a achiziției: 256.10 lei fără TVA
Termenul de transmitere a ofertelor este de 10.05.2021, ora 12:00.
Informații se pot obţine de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, de la UNIVERSITATEA PETROL GAZE DIN PLOIEŞTI, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploieşti, judeţ Prahova, BIROU ACHIZITII, ETAJ I, CORP A I3.
Telefon: 0244575659
Fax: 0244575312/0244575312
E-mail: birou_achizitii@upg-
Persoană de contact: Bulearcă Claudia – Tel. 0728808518
Procedura atribuita :SC MAGUAY COMPUTERS SRL –Contract nr. BA 91/07.06.2021- Valoarea fara TVA 547.40 lei
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - CERERE DE OFERTĂ - CABLU ANTIFURT - PROIECT ROSE-Acord de grant nr.80/SGU/CI/I
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează subproiectul intitulat “START UP - Ghidul tău de învățare “, inclus în Proiectul privind învățământul secundar (ROSE) - Acord de grant nr. 80/SGU/CI/I
În cadrul acestui proiect se lansează invitația de participare pentru achiziția de bunuri - „CABLU ANTIFURT” pentru care se ataşază următoarele documente:
-Formular “Termeni și condiții de livrare”- formular de ofertă (trebuie completat de ofertant) - SE ACCEPTĂ DOAR OFERTELE COMPLETATE ÎN ACEST FORMULAR !!!!( se va retransmite completat și în document Word)
-Formular de specificații tehnice – CAIET DE SARCINI
Valoarea totală estimată a achiziției: 1008,40 lei fără TVA
Termenul de transmitere a ofertelor este de 06.05.2021, ora 12:00.
Informații se pot obţine de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, de la UNIVERSITATEA PETROL GAZE DIN PLOIEŞTI, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploieşti, judeţ Prahova, BIROU ACHIZITII, ETAJ I, CORP A I3.
Telefon: 0244575659
Fax: 0244575312/0244575312
E-mail: birou_achizitii@upg-
Persoană de contact: Bulearcă Claudia – Tel. 0728808518
INVITAŢIE DE PARTICIPARE - CERERE DE OFERTĂ - CARTE ROMÂNEASCĂ ȘI CARTE STRĂINĂ - PROIECT ROSE-Acord de grant nr.80/SGU/CI/I
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEŞTI derulează subproiectul intitulat “START UP - Ghidul tău de învățare “, inclus în Proiectul privind învățământul secundar (ROSE) - Acord de grant nr.80/SGU/CI/I.
În cadrul acestui proiect se lansează următoarea invitaţie de participare pentru achiziția de bunuri - „ CARTE ROMÂNEASCĂ - CARTE STRĂINĂ ”
-CAIET DE SARCINI - SPECIFICAȚII TEHNICE - „CARTE ”
Termenul de transmitere a ofertelor este de 12.05.2021, ora 12:00.
Informații suplimentare se pot obţine de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, de la UNIVERSITATEA PETROL GAZE DIN PLOIEŞTI, B-dul Bucuresti, nr.39, Ploieşti, judeţ Prahova, BIROU ACHIZITII, ETAJ I, CORP A I3 și SERVICIUL BIBLIOTECĂ.
Telefon: 0244575659
Fax: 0244575312
E-mail:birou_achizitii@upg-
Persoană de contact:
Stanciu Gilda - 0721487247
REABILITARE CONDUCTE SUBSOL CAMIN 5 (agent termic, apa rece/calda)
REABILITARE HIDROIZOLATII HOL PRINCIPAL CORP C
REABILITARE HIDROIZOLATIE CORP I
REABILITARE ALEI, AMENAJARE SPATII VERZI CAMPUS
REABILITARE, MODERNIZARE SALA CONSILIU CORP A
LUCRARI DE REPARAȚII - IGIENIZĂRI CĂMINE
REABILITARE BAI CAMINE
ACHIZITIE DIRECTA ATRIBUITA:SC AMIRAS C&L IMPEX - Contract nr 4758/14.06.2021 - Valoarea fara TVA 19240.38 lei
MODERNIZARE SISTEM ILUMINAT EXTERIOR ZONA CORP D
ACHIZITIE DIRECTA ATRIBUITA:SC TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT - Contract nr 4190/27.05.2021 - Valoarea fara TVA 47014.34 lei
MODERNIZARE PARCARE CORP D
ACHIZITIE DIRECTA ATRIBUITA:SC ESPANCON LONS SRL - Contract nr 4030/26.05.2021 - Valoarea fara TVA 65555.51 lei
REABILITARE FATADE CORP A-H-I-F
Achizitie directa anulata deoarece nu s a prezentat nici un operator economic .Achizitia s a reluat prin selectarea oferatntului SC ENY DUPLEX din Sicap ; Valoarea fara TVA 879.95 lei
„SERVICII DE INTRETINERE SI REVIZIE TEHNICA CURENTA ASCENSOARE” cod CPV : 50750000-7
ACHIZITIEI DIRECTA ATRIBUITA SC ELBAMA PROTECTION - Valoarea fara TVA 8544 lei
"SERVICII DE PAZĂ ȘI TRANSPORT VALORI CASIERIE