a) Posturile didactice pe perioadă nedeterminată/determinată scoase la concurs
- COMISII DE CONCURS:
- CANDIDAȚI
- Facultatea de Inginerie Mecanică și Electrică - Dep. de Automatică, Calculatoare și Electronică
- șef de lucrări, poziția 20: Șef lucrări dr. ing. HANDRA ALINA DANIELA CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
- Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor - Dep. de Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor
- conferențiar universitar, poziția 8: șef lucrări dr. ing. RĂDULESCU RENATA CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
- asistent universitar (perioadă determinată), poziția 26: Drd. ing. BÂRSAN DORU CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
- Facultatea de Tehnologia Petrolului și Petrochimie - Dep. de Ingineria Prelucrării Petrolului și Protecția Mediului
- asistent universitar (perioadă determinată), poziția 27: Drd. ing. BĂJAN MARIAN CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
Facultatea de Litere și Științe - Dep. de Filologie
- conferențiar universitar, poziția 18: Lector univ. dr. ISPAS LUCIA CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
- Facultatea de Științe Economice - Dep. de Administrarea Afacerilor
- conferențiar universitar, poziția 16: Lector univ. dr. BREZOI ALINA GABRIELA CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
- Facultatea de Inginerie Mecanică și Electrică - Dep. de Automatică, Calculatoare și Electronică
-
II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR
a) Calendarul desfășurării concursurilor
b) Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 152/24 aprilie 2023
c) Programul desfășurării probelor de concurs
d) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs
e) Rezultatul final al concursului
III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
- METODOLOGIA PRIVIND DESFĂŞURAREA CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE ŞI DE CERCETARE
- STANDARDE MINIMALE necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice și a gradelor profesionale de cercetare - dezvoltare
- CRITERII DE DEPARTAJARE - Concursuri de ocupare a posturilor didactice şi de cercetare vacante
- MOF 123 din 15 februarie 2017_ Ordin 6129/2016 privind aprobare standarde minimale titluri didactice înv. superior
- anexa ordin 6.129_2016 standarde minimale
- HG nr. 457/04.05.2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învățământul superior
- HG NR. 883/9.11.2018 privind modificarea și completarea Metodologiei - cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învățământul superior, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 457/2011
-
___________________________________________________________________________________________________________
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
- documentele necesare pentru înscrierea la concurs
- formulare de înscriere
- Anexa 1_Cerere înscriere
- Anexa 2_Declarație_veridicitate
- Anexa 3_Fisa_verificare
- Anexa 4_Lista_citarilor
- Anexa 5_Declaratie_incompatibilitate
- Anexa 6_Declaratie_antiplagiat
- Anexa 7_Declaratie_consimtamant_prelucrare_date_personale
-
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării
-
Conferentiar universitar 4508 lei
-
Șef de lucrări 4326 lei
-
Asistent universitar 4130 lei
-
- VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS -
- Dep. Automatică, Calculatoare și Electronică, șef de lucrări, poz. 20 Tema prelegerii didactice:"Pornirea și modificarea vitezei motoarelor electrice asincrone"
- Dep. Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor, asistent universitar, poz.26 Tema prelegerii didactice: "Curbele IPR"
- Dep. Ingineria Prelucrării Petrolului și Protecția Mediului, asistent universitar, poziția 27" Tema prelegerii didactice: "Determinarea vâscozității produselor petroliere lichide. Metode experimentale și de calcul"
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs
-
DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA DE LUNI - JOI ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.
-
INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, CDORDEA@UPG-PLOIESTI.RO