Mergi la conţinutul principal
d

Programe de reconversie profesională

ANUNȚ

Atunci când orele sunt fizic aveți posibilitatea de a vă caza în Căminul nr. 4 din campusul universității,  (camera este dotată cu frigider, TV, baie proprie).Rezervările se fac cu 48 de ore înainte la numărul de telefon: 0727866971.

ANUNȚ

Orarele pentru programele de conversie profesională, anul universitar 2024-2025, semestrul 1:

ANUNȚ

ANUNȚ

SUSȚINEREA LUCRĂRILOR DE ABSOLVIRE LA PROGRAMUL DE CONVERSIE PROFESIONALĂ, SPECIALIZAREA LIMBA FRANCEZĂ, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024 va avea loc în data de 17.09.2024, începând cu ora 13:00, în SALA J II 2

Înscrierea candidaților se va face cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data examenului.
Fiecare absolvent trebuie să depună, în momentul înscrierii, la secretarul comisiei, într-un dosar plic, următoarele documente:
a)    cerere de înscriere (Anexa 2 – F 642.23/Ed.1);
b)    copie certificat naștere;
c)    pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1), pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1). Anexele 3 și 4 vor fi acceptate doar dacă acestea sunt completate și semnate de către absolvent, directorul de departament și conducătorul științific. Un al doilea exemplar din Anexele 3 și 4, completate și semnate, va fi inclus în lucrarea de absolvire.
d)    raportul de similitudini (Anexa 14 – F 659.24/Ed.1). Analiza și interpretarea rezultatului raportului de similitudini vor fi realizate de către conducătorii științifici ai lucrărilor de absolvire. Procentul maxim de similitudine acceptat pentru lucrările de absolvire va fi de 25%.
e)    lucrarea de absolvire, în format tipărit și în format electronic (format PDF neprotejat, care să permită accesarea textului).
Ordinea documentelor din lucrarea de absolvire va fi următoarea:
•    pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1);
•    pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1);
•    cuprinsul lucrării, urmat de conținutul acestuia.
Dosarul de înscriere, împreună cu lucrarea de absolvire - în format scris și electronic (stick/email) - se vor depune la secretarul comisiei, conf. univ. dr. Corina Iurea, joi, 12.09.2024, între orele 11:00-12:00, în sala J.II.9.
De asemenea, studenții vor transmite prezentarea Power Point prin email, până la data de 10.09.2024, pe adresa secretarului comisiei de susținere a lucrării de absolvire (corinaiurea@yahoo.com).

ANUNȚ

SUSȚINEREA LUCRĂRILOR DE ABSOLVIRE LA PROGRAMUL DE CONVERSIE PROFESIONALĂ, SPECIALIZAREA LIMBA ENGLEZĂ, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024 va avea loc în data de 17.09.2024, începând cu ora 11:00, în SALA A II 1

Înscrierea candidaților se va face cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data examenului.
Fiecare absolvent trebuie să depună, în momentul înscrierii, la secretarul comisiei, într-un dosar plic, următoarele documente:
a)    cerere de înscriere (Anexa 2 – F 642.23/Ed.1);
b)    copie certificat naștere;
c)    pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1), pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1). Anexele 3 și 4 vor fi acceptate doar dacă acestea sunt completate și semnate de către absolvent, directorul de departament și conducătorul științific. Un al doilea exemplar din Anexele 3 și 4, completate și semnate, va fi inclus în lucrarea de absolvire.
d)    raportul de similitudini (Anexa 14 – F 659.24/Ed.1). Analiza și interpretarea rezultatului raportului de similitudini vor fi realizate de către conducătorii științifici ai lucrărilor de absolvire. Procentul maxim de similitudine acceptat pentru lucrările de absolvire va fi de 25%.
e)    lucrarea de absolvire, în format tipărit și în format electronic (format PDF neprotejat, care să permită accesarea textului).
Ordinea documentelor din lucrarea de absolvire va fi următoarea:
•    pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1);
•    pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1);
•    cuprinsul lucrării, urmat de conținutul acestuia.
Dosarul de înscriere, împreună cu lucrarea de absolvire - în format scris și electronic (stick/email) - se vor depune la secretarul comisiei, asist. univ. dr. Adelina Ghiță, joi, 12.09.2024, între orele 11:00-12:00, în sala J.II.9.
De asemenea, studenții vor transmite prezentarea Power Point prin email, până la data de 10.09.2024, pe adresa secretarului comisiei de susținere a lucrării de absolvire (ionita.adelina@upg-ploiesti.ro).

ANUNȚ

Programarea restanțelor în sesiunea de toamnă 2024 pentru programele de reconversie profesională.

ANUNȚ

Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic face înscrieri (fizic și online; înscrierea online se face prin trimitere documentelor pe adresa dppd@upg-ploiesti.ro) pentru programele de conversie profesională, învățământ la distanță (ID), pentru anul universitar 2024-2025, pentru cadre didactice, pentru următoarele specializări:

  • Științe inginerești (Educație tehnologică) (program de 4 semestre)
  • Informatică și TIC (program de 4 semestre)
  • Limba și literatura engleză (program de 4 semestre)
  • Limba și literatura franceză (program de 4 semestre)

Obs. importantă: Seria de studii pentru un program de studii se constitutie doar dacă se înscriu cel puțin zece candidați pentru programul respectiv.

Perioada de înscrieri este 02.09.2024 - 30.09.2024. 

Taxa de înscriere este de 100/lei și poate fi achitată la casierie, corp A, etaj II, în contul următor, prin O.P. sau transfer bancar: RO52TREZ52120F330500XXXX deschis la Trezoreria Ploiești, CUI: 2844790.

Taxa de școlarizare este de 3500 lei/an.

Dosarul de înscriere la programul de conversie profesională va cuprinde următoarele documente:

  • Fișa de înscriere (formularul poate fi descărcat de aici);
  • Diplomă de licență – certificată, conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Foaie matricolă/supliment la diplomă – certificată, conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Certificat de naștere - certificat conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Certificat de căsătorie (dacă este cazul) - certificat conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Buletin/Carte de identitate - copie simplă;
  • 3 poze tip CI 3/4 cm; 
  • Adeverință medicală de la medicul de familie din care să rezulte că este apt pentru înscrierea la curs;
  • Adeverință care să ateste statutul de cadru didactic pentru anul școlar 2024-2025.

ANUNȚ

ANUNȚ SUSȚINERE LIMBA ENGLEZĂ

Susținerea lucrărilor de absolvire la programul de conversie profesională, specializarea: limba engleză, sesiunea iulie 2024 va avea loc în data de 12.07.2024, începând cu ora 09:00, Sala A II 1

Înscrierea candidaților se va face cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data examenului. 
Fiecare absolvent trebuie să depună, în momentul înscrierii, la secretarul comisiei, într-un dosar plic, următoarele documente: 

  • cerere de înscriere (Anexa 2 – F 642.23/Ed.1);
  • copie certificat naștere;
  • pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1), pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1). Anexele 3 și 4 vor fi acceptate doar dacă acestea sunt completate și semnate de către absolvent, directorul de departament și conducătorul științific. Un al doilea exemplar din Anexele 3 și 4, completate și semnate, va fi inclus în lucrarea de absolvire. 
  • raportul de similitudini (Anexa 14 – F 659.24/Ed.1). Analiza și interpretarea rezultatului raportului de similitudini vor fi realizate de către conducătorii științifici ai lucrărilor de absolvire. Procentul maxim de similitudine acceptat pentru lucrările de absolvire va fi de 25%. 
  • lucrarea de absolvire, în format tipărit și în format electronic (format PDF neprotejat, care să permită accesarea textului). 

Ordinea documentelor din lucrarea de absolvire va fi următoarea: 

  • pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1);
  • pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1); 
  • cuprinsul lucrării, urmat de conținutul acestuia. 

Dosarul de înscriere, împreună cu lucrarea de absolvire - în format scris și electronic (stick/email) - se vor depune la secretarul comisiei, asist. univ. dr. Adelina Ghiță, sâmbătă, 06.07.2024, între orele 10:00-12:00, în sala J.II.9. 
De asemenea, studenții vor transmite prezentarea Power Point prin email, până la data de 03.07.2024, pe adresa secretarului comisiei de susținere a lucrării de absolvire (ionita.adelina@upg-ploiesti.ro).

ANUNȚ SUSȚINERE LIMBA FRANCEZĂ

Susținerea lucrărilor de absolvire la programul de conversie profesională, specializarea: limba franceză, sesiunea iulie 2024 va avea loc în data de 12.07.2024, începând cu ora 09:00, Sala J II 3

Înscrierea candidaților se va face cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data examenului. 
Fiecare absolvent trebuie să depună, în momentul înscrierii, la secretarul comisiei, într-un dosar plic, următoarele documente: 

  • cerere de înscriere (Anexa 2 – F 642.23/Ed.1);
  • copie certificat naștere;
  • pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1), pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1). Anexele 3 și 4 vor fi acceptate doar dacă acestea sunt completate și semnate de către absolvent, directorul de departament și conducătorul științific. Un al doilea exemplar din Anexele 3 și 4, completate și semnate, va fi inclus în lucrarea de absolvire. 
  • raportul de similitudini (Anexa 14 – F 659.24/Ed.1). Analiza și interpretarea rezultatului raportului de similitudini vor fi realizate de către conducătorii științifici ai lucrărilor de absolvire. Procentul maxim de similitudine acceptat pentru lucrările de absolvire va fi de 25%. 
  • lucrarea de absolvire, în format tipărit și în format electronic(format PDF neprotejat, care să permită accesarea textului). 

Ordinea documentelor din lucrarea de absolvire va fi următoarea: 

  • pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1);
  • pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1); 
  • cuprinsul lucrării, urmat de conținutul acestuia. 

Dosarul de înscriere, împreună cu lucrarea de absolvire- în format scris și electronic (stick/email) - se vor depune la secretarul comisiei, conf. univ. dr. Iurea Corina, sâmbătă, 06.07.2024, între orele 10:00-12:00, în sala J.II.2. 
De asemenea, studenții vor transmite prezentarea Power Point prin email, până la data de 03.07.2024, pe adresa secretarului comisiei de susținere a lucrării de absolvire (corinaiurea@yahoo.com).

ANUNȚ SUSȚINERE EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ
Susținerea lucrărilor de absolvire la programul de conversie profesională, specializarea Educație Tehnologică, sesiunea iulie 2024 va avea loc în data de 23.07.2024, începând cu ora 10:00, în sala UNESCO (corp I, et. 1)

Înscrierea candidaților se va face cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de data examenului.
Fiecare absolvent trebuie să depună, în momentul înscrierii, la secretarul comisiei, într-un dosar plic, următoarele documente:

  • cerere de înscriere (Anexa 2 – F 642.23/Ed.1);
  • copie certificat naștere;
  • pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1), pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1). Anexele 3 și 4 vor fi acceptate doar dacă acestea sunt completate și semnate de către absolvent, directorul de departament și conducătorul științific. Un al doilea exemplar din Anexele 3 și 4, completate și semnate, va fi inclus în lucrarea de absolvire.
  • raportul de similitudini (Anexa 14 – F 659.24/Ed.1). Analiza și interpretarea rezultatului raportului de similitudini vor fi realizate de către conducătorii științifici ai lucrărilor de absolvire. Procentul maxim de similitudine acceptat pentru lucrările de absolvire va fi de 25%.
  • lucrarea de absolvire, în format tipărit și în format electronic (format PDF neprotejat, care să permită accesarea textului).

Ordinea documentelor din lucrarea de absolvire va fi următoarea:

  • pagina cu titlul lucrării (Anexa 3 - F 644.23/Ed.1);
  • pagina cu datele inițiale pentru lucrarea de absolvire (Anexa 4 – F 641.23/Ed.1);
  • cuprinsul lucrării, urmat de conținutul acestuia.

Dosarul de înscriere, împreună cu lucrarea de absolvire - în format scris și electronic (stick/email) - se vor depune la secretarul comisiei, asist.univ.dr. Tudorache Gina, vineri, 19.07.2024, între orele 10:00-13:00, în sala J.II.9.
De asemenea, studenții vor transmite prezentarea Power Point prin email, până la data de 22.07.2024, pe adresa secretarului comisiei de susținere a lucrării de absolvire (gina.tudorache@upg-ploiesti.ro).

ANUNȚ PROGRAMARE INSCRIERE ȘI SUSȚINERE EXAMEN DE EABSOLVIRE (TOATE PROGRAMELE)

Programarea înscrierilor și a susținerii examenului de absolvire pentru programele de conversie profesională:

SPECIALIZAREA

SUSȚINERE EXAMEN

ÎNSCRIERE

SECRETAR COMISIE

ADRESĂ EMAIL SECRETAR COMISIE

EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ

23.07.2024

19.07.2024

10:00 - 13:00

Asist. univ. dr. Tudorache

Gina Florentina

gina.tudorache16@yahoo.com

LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ

12.07.2024

06.07.2024

10:00 - 12:00

Asist. univ. dr. Ghiță Iulia Adelina

adelinaiulia.ionita@yahoo.com

LIMBA ȘI LITERATURA FRANCEZĂ

12.07.2024

06.07.2024

Ora 10:00 - 12:00

Conf. univ. dr. Iurea Corina

corinaiurea@yahoo.com

ANUNȚ

Dosarul de înscriere pentru examenul de absolvire pentru programele de conversie profesională va cuprinde următoarele documente:

Prima pagină a lucrăriii (Anexa 3) va fi obligatoriu semnată de coordonatorul lucrării și candidat.
În toate formularele completate se vor păstra nemodificate/șterse elementele de antet și subsol.

ANUNȚ

Programarea restanțelor din sesiunea de vară pentru programele de conversie profesională, anul universitar 2023-2024:

ANUNȚ

Programarea examenelor din sesiunea de vară pentru programele de conversie profesională, anul universitar 2023-2024, semestrul 2:

ANUNȚ

Orarele pentru programele de conversie profesională, anul universitar 2023-2024, semestrul 2:

ANUNȚ

Programarea examenelor din sesiunea de iarnă pentru programele de conversie profesională, anul universitar 2023-2024, semestrul 1:

ANUNȚ

Orarele pentru programele de conversie profesională, anul universitar 2023-2024, semestrul 1:

ANUNȚ

Rezultate examenului de admitere la programele de conversie profesională, an I, 2023-2024:

ANUNȚ

Pentru a se organiza oricare dintre cele patru programe de conversie profesionala, numarul minim de cursanti este de 10/program.

ANUNȚ

Programarea restanțelor, sesiunea de toamnă 2023

ANUNȚ

Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic face înscrieri (fizic și online; înscrierea online se face prin trimitere documentelor pe adresa dppd@upg-ploiesti.ro) pentru programele de conversie profesională, învățământ la distanță (ID), pentru anul universitar 2023-2024, pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar, pentru următoarele specializări:

  1. Științe inginerești (Educație tehnologică) (program de 4 semestre)
  2. Informatică și TIC (program de 4 semestre)
  3. Limba și literatura engleză (program de 4 semestre)
  4. Limba și literatura franceză (program de 4 semestre)

Perioada de înscrieri este 04.09.2023 - 29.09.2023. 

Taxa de înscriere este de 100/lei și poate fi achitată la casierie, corp A, etaj II, în contul următor, prin O.P. sau transfer bancar: RO52TREZ52120F330500XXXX deschis la Trezoreria Ploiești, CUI: 2844790.

Taxa de școlarizare este de 1750/lei/semestru. 

Dosarul de înscriere la programul de conversie profesională va cuprinde următoarele documente:

  • Fișa de înscriere (formularul poate fi descărcat de aici);
  • Diplomă de licență – certificată, conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Foaie matricolă/supliment la diplomă – certificată, conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Certificat de naștere - certificat conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Certificat de căsătorie (dacă este cazul) - certificat conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Buletin/Carte de identitate - copie simplă;
  • 3 poze tip CI 3/4 cm; 
  • Adeverință medicală de la medicul de familie din care să rezulte că este apt pentru înscrierea la curs;
  • Adeverință care să ateste statutul de cadru didactic încadrat în învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2023-2024.

ANUL UNIVERSITAR 2022-2023 - SESIUNEA 2 DE EXAMENE (IUNIE 2023)

ORARE, ANUL UNIVERSITAR 2022-2023, SEMESTRUL 2

ANUL UNIVERSITAR 2022-2023 - SESIUNEA 1 DE EXAMENE (IANUARIE-FEBRUARIE 2023)

ORARE, ANUL UNIVERSITAR 2022-2023, SEMESTRUL 1

ANUNȚ

Cursurile la programele de conversie profesională la care v-ați înscris vor începe după 15 noiembrie, conform orarului care va fi postat și pe care îl veți primi în timp util.
Atunci când orele sunt fizic aveți posibilitatea de a vă caza în Căminul nr. 4 din campusul universității, costul este de 100 lei/noapte pentru o cameră cu două paturi (camera este dotată cu frigider, TV, baie proprie).Rezervările se fac cu 48 de ore înainte la numărul de telefon: 0727866971.
Vom reveni și cu alte informații.


Departamentul pentru pregătirea personalului didactic face înscrieri online pentru programele de conversie profesională pentru anul universitar 2022-2023 pentru cadrele didactice din învățământul de stat pentru următoarele specializări:

  1. Științe inginerești (Educație tehnologică) (program de 4 semestre; fără limitări la înscriere)
  2. Calculatoare și tehnologia informației (TIC) (program de 3 semestre; se pot înscrie doar absolvenți de științe inginerești)
  3. Limba și literatura engleză (program de 4 semestre; fără limitări la înscriere)
  4. Limba și literatura franceză (program de 4 semestre; fără limitări la înscriere)

Perioada de înscrieri este până pe data de 30.09.2022. 
Dosarele se pot trimite în format electronic, scanat, la adresa: dppd@upg-ploiesti.ro

  • Taxa de înscriere este de 100/lei și poate fi achitată la casierie, corp A, etaj II, în contul următor, prin O.P. sau transfer bancar: RO52TREZ52120F330500XXXX deschis la Trezoreria Ploiești, CUI: 2844790.
  • Taxa de școlarizare este de 1750/lei/semestru. Excepție fac cadrele didactice din învățământul liceal de stat, care beneficiază de plata taxei de școlarizare prin proiectul ROSE. 

Dosarul de înscriere la programul de conversie profesională va cuprinde următoarele documente:

  • Fișa de înscriere (formularul poate fi descărcat de aici);
  • Diplomă de licență – certificată, conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Foaie matricolă/supliment la diplomă – certificată, conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Certificat de naștere - certificat conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Certificat de căsătorie (dacă este cazul) - certificat conform cu originalul, de secretariatul DPPD;
  • Buletin/Carte de identitate - copie simplă;
  • 3 poze tip CI 3/4 cm; 
  • Adeverință medicală de la medicul de familie din care să rezulte că este apt pentru înscrierea la curs;
  • Adeverință care să ateste statutul de cadru didactic încadrat în învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2022-2023.

Legislație:

Documente regulatorii: