Mergi la conţinutul principal
d

Promovare in cariera didactica 2024-2025

Postat de admin la Lun, 12/02/2024 - 09:34

ANUNT Ordonanța -156 - 2024

I. Lista posturile didactice pentru examenul de promovare in cariera didactică

II. COMISIILE DE EXAMEN ȘI COMISIILE DE SOLUȚIONARE A CONTESTAȚIILOR

III. CANDIDAȚI



Nr.crt Facultate Departament Poziţie în Statul de funcții Funcţie didactică Discipline din planul de învăţământ CANDIDATI PROGRAMAREA PROBELOR DE EXAMEN
1 Ingineria Petrolului și Gazelor Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor 8 Conferențiar universitar Comprimarea și lichefierea gazelor. Termotehnica și echipamente termice. Termotehnică și mașini termice. Termotehnică și mașini termice 2. Șef lucrări dr. ing. SUDITU SILVIAN COSTEL
CV ; Lista de lucrari ; Fisa_de_verificare ; Aviz juridic ; Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 29.01.2025/ Sala AP 10, ora 9.30
2 Ingineria Petrolului și Gazelor Geologie Petrolieră și Inginerie de Zăcământ 2 Profesor universitar  Geologie fizică. Mineralogie și metode fizice de analiză. Mineralogie și petrologie. Conf. univ. habil. dr. ing. BRĂNOIU GHEORGHE ADRIAN
CV ; Lista_lucrari ; Fisa_verificare ; Aviz juridic Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 29.01.2025/ Sala AP10, ora 11.00
3 Ingineria Petrolului și Gazelor Geologie Petrolieră și Inginerie de Zăcământ 3 Profesor univesitar  Biomasă, biocarburanți, biocombustibili. Coroziune în industria petrolieră. Coroziune în transportul hidrocarburilor. Tratarea apei de injecție. Conf. univ. habil. dr. ing. PANAITESCU CAȘEN
CV ; Lista de lucrari Fisa_de_verificare ; Aviz juridic Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 30.01.2025/ Sala AP 10, ora 10.00
4 Inginerie Mecanică și Electrică Inginerie Mecanică 16 Conferențiar universitar Analiza structurală a sistemelor de transport și depozitare. Analiza structurală a sistemelor de transport și depozitare-proiect. Fiabilitatea sistemelor tehnologice petroliere și petrochimice. Securitate și risc tehnic. Șef lucrări dr. ing. ILINCĂ COSTIN NICOLAE
CV ; Lista lucrari ; Fisa de verificare ; Aviz juridic Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 30.01.2025/ Sala , ora 10.30
5 Inginerie Mecanică și Electrică Inginerie Mecanică 18 Conferențiar universitar Mecanică. Mecanică 1. Mecanică 2. Șef lucrări dr. ing. TĂNASE MARIA
CV ; Lista de lucrari  _Fisa de verificare ; Aviz juridic Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 30.01.2025/ Sala , ora 9.00
6 Litere și Științe Științele Educației 25 Lector universitar Fundamentele psihologiei. Psihologia personalității. Psihologia dezvoltării. Psihologia educației. Asist. univ. dr. MIHAI ELENA CLAUDIA
CV Lista lucrari Fisa_de_verificare ; Aviz juridic ; Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 30.01.2025/ Sala , ora 10.00
7 Litere și Științe Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică 22 Lector universitar Algebră liniară, geometrie analitică și diferențială. Analiză matematică. Asist. univ. dr. NICOLAE IULIAN MIHAI
CV Lista de lucrari ; Fisa_verificare ; Aviz juridic ; Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 29.01.2025/ Sala , ora 11.00
8 Științe Economice Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate 4 Profesor universitar  Baze de date avansate. Bazele informaticii. Tehnologii WEB. Conf. univ. habil. dr. PĂTRAȘCU AURELIA
CV ; Lista_lucrari ; Fisa_de_verificare  - Fisa_de calcul a indeplinirii standardelor minimale ; Aviz juridic ; Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 29.01.2025/ Sala , ora 11.00
9 Științe Economice Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate 5 Profesor universitar  Analiza datelor. Grafică și programare în internet. Rețele de calculatoare.  Conf. univ. habil. dr. TUDORICĂ BOGDAN GEORGE
CV ; Lista de lucrari ; Fisa_de_verificare - Fisa de calcul a indeplinirii standardelor minimale ; Aviz juridic ;  Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 29.01.2025/ Sala , ora 12.00
10 Științe Economice Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate 18 Conferențiar universitar Afaceri electronice. Baze de date. Proiectarea sistemelor informatice. Lector univ. dr. TOADER FLORENTINA ALINA
CV ; Lista de lucrari Fisa de verificare Aviz juridic ; Rezolutie comisie stiintifica
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -    
Data 29.01.2025/ Sala , ora 13.00

V. DESFĂȘURAREA EXAMENELOR PRIN PROMOVARE

a) Calendarul examenelor de promovare în cariera didactică, în baza avizului Ministerului Educației 557/28.11.2024

b) Programul desfășurării examenelor

c) Rezultatele examenelor de promovare în cariera didactică, conform recomandărilor comisiilor de examen

d) Rezultatul final al examenelor de promovare în cariera didactică

 


V. LEGISLAȚIE/METODOLOGII

VI. DOSARUL DE ÎNSCRIERE

VII. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice vacante

VIII. Tematica probelor de examen

IX. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării - profesor universitar 8300 lei brut; conferențiar universitar 7050 lei brut; lector universitar/șef de lucrări 6740 lei brut

X. Adresa la care trebuie transmis dosarul 

  • DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

  • INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, cdordea@upg-ploiesti