a) Post didactic vacant, perioadă nedeterminată, scos la concurs
b) Post didactic vacant, perioadă determinată, scos la concurs
- COMISII DE CONCURS:
- CANDIDAȚI
- Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor - Dep. de Forajul Sondelor și Exploatarea Zăcămintelor de Petrol și Gaze
- șef de lucrări, poziția 15: șef lucrări dr. ing. DOUKEH A RAMI _ CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
- Facultatea de Științe Economice - Dep. de Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe și Contabilitate
- asistent universitar, poziția 53: Drd. mat. CURPENE DANIELA _ CV; Lista Lucrări; Fișă Verificare
- Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor - Dep. de Forajul Sondelor și Exploatarea Zăcămintelor de Petrol și Gaze
-
II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR
b) Calendarul desfășurării concursurilor - asistent universitar
c) Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 438/29 noiembrie 2023
d) Programul desfășurării probelor de concurs
e) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs
f) Rezultatul final al concursului
III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
- METODOLOGIA PRIVIND DESFĂŞURAREA CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE ŞI DE CERCETARE
- STANDARDE MINIMALE necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice și a gradelor profesionale de cercetare - dezvoltare
- CRITERII DE DEPARTAJARE - Concursuri de ocupare a posturilor didactice şi de cercetare vacante
- MOF 123 din 15 februarie 2017_ Ordin 6129/2016 privind aprobare standarde minimale titluri didactice înv. superior
- anexa ordin 6.129_2016 standarde minimale
- HG nr. 457/04.05.2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învățământul superior
- HG NR. 883/9.11.2018 privind modificarea și completarea Metodologiei - cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învățământul superior, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 457/2011
-
___________________________________________________________________________________________________________
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
- documentele necesare pentru înscrierea la concurs
- formulare de înscriere
- cererea de înscriere (Anexa 1)
- declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
- declarație pe propria răspundere cu privire la corectitudinea informațiilor din fisa de verificare (Anexa 3)
- fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs (Anexa 4)
- lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 5)
- declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 6)
-
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării
-
șef de lucrări 5626 lei
-
Asistent universitar 5430 lei
-
- VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS
- Dep. Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe și Contabilitate, asistent universitar, poziția 53 . Tema prelegere didactică:,,Algoritmul lui Gauss pentru determinarea inversiei unei metrici,,
- Dep. Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor, șef de lucrări poz.15.Tema prelegere didactică:,,Aspecte privind determinarea umidității gazelor sărace și bogate - metode practice,,
-
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs
DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA DE LUNI - JOI ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.
-
INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, CDORDEA@UPG-PLOIESTI.RO