Contact

  • Purtãtor de cuvânt:  Conf. univ. dr. Mirela Dulgheru
  • Tel. mobil:  +40746268103
  • Fax:  +40244575847
  • E-mail:  mdulgheru@upg-ploiesti.ro
AN UNIVERSITAR 2024-2025 SEMESTRUL II

I. Lista posturilor didactice pe perioadă nedeterminată scoase la concurs

Lista posturilor didactice pe perioadă determinată scoase la concurs

II. COMISII DE CONCURS:

III. CANDIDAȚI

IV. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

a) Calendar_perioada nedeterminată__determinata_sem II_2024_2025

c) Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 93/10 aprilie 2025

d) Programul probelor de concurs

e) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs

f) Rezultatul final al concursului

V. LEGISLAȚIE/METODOLOGII

VI. DOSARUL DE ÎNSCRIERE

VII. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs

VIII. Salariul minim de încadrare la momentul angajării: conferențiar universitar 7050 lei brut; șef de lucrări/lector universitar 6740 lei brut, asistent universitar 6520 lei brut

IX. TEMATICA PROBELOR DE CONCURS:

Tema prelegerii didactice: 

X. ADRESA LA CARE TREBUIE TRANSMIS DOSARUL DE CONCURS

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

  • INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, cdordea@upg-ploiesti.ro

AN UNIVERSITAR 2024-2025 SEMESTRUL I

I. Lista posturilor didactice pe perioadă nedeterminată scoase la concurs

Lista posturilor didactice pe perioadă determinată scoase la concurs

II. COMISII DE CONCURS:  

III. CANDIDAȚI:

Nr.crtFacultateDepartamentPoziţie în Statul de funcțiiFuncţie didacticăDiscipline din planul de învăţământCANDIDAȚIPROGRAMAREA PROBELOR DE CONCURS
1Ingineria Petrolului și GazelorForajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor16Șef de lucrări universitarForajul sondelor 1. Forajul sondelor 2. Forajul sondelor 3. Tehnologii avansate în forajul sondelor 1.Dr. ing.  DUMITRACHE LIVIU NICOLAE
CV ; Lista Lucrari; Fisa_verificare; Aviz juridic; Rezolutie Comisiei stiintifica

1. Prelegere didactică  -  Data 30.01.2025/ Sala C III5/ 10
2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare 30.01.2025/ Sala CIII 5/ ora 11.00

Tema prelegerii didactice: Tehnologii speciale de foraj (cu tubing flexibil, cu coloana) 

2Inginerie Mecanică și ElectricăAutomatică, Calculatoare și Electronică5Profesor universitarConvertoare statice de putere. Convertoare statice de putere-proiect. Microcontrolere și automate programabile. Produse inteligente.Conf. univ. habil. dr. ing.  IONESCU OCTAVIAN NARCIS
CV ,Lista Lucrari; Fisa_verificare;; Aviz juridic; Ionescu Octavian_Rezolutie Comisiei stiintifica
 Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare 30.01.2025/ Sala  / ora 11.30
3Tehnologia Petrolului și PetrochimieChimie16Șef de lucrări universitarChimie organică 1. Chimie organică 2. Chimie 2. Ingredienți, aditivi și adjuvanți organici. Metode cromatografice și electroforetice de analiza alimentelor. Tehnologie chimică generală.Dr. ing.  PALADE LAURENȚIU MIHAI
CV ; Lista Lucrari; Fisa_verificare; Fisă calcul_standarde minimale; Aviz juridic; Rezolutie Comisiei stiintifica

1. Prelegere didactică  -  Data 29.01.2025/ Sala I IV13/ ora 10
2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare 29.01.2025/ Sala I IV13/ ora 11.00

Tema prelegerii didactice: Aplicatii ale tehnicilor cromatografice in industria alimentară.

4Știinte EconomiceCibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate28Lector universitarAprofundări în contabilitatea instituțiilor de credit. Contabilitatea instituțiilor publice. Evaluarea întreprinderii.Dr. DAMIAN AURELIA
CV ;Lista Lucrari; Fisa_verificare; Aviz juridic; Rezolutie Comisiei stiintifica

1. Prelegere didactică  -  Data 31.01.2025/ Sala / ora 10
2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -   Data  31.01.2025/ Sala J I1/ ora 10.45

Tema prelegerii didactice: Structura contabilității instituțiilor de credit. Particularitățile contabile ale instituțiilor de credit: clasificarea și contabilizarea activelor și pasivelor. Reglementări contabile specifice sectorului bancar: cadrul IFRS și normele BNR aplicabile instituțiilor de credit.

5

In

gineria Petrolului și Gazelor

Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor41Asistent universitar (doctorand) Mecanica fluidelor. Metode numericeDrd. ing. CRISTEA IULIANA
CV ; Lista lucrari ; Fisa_verificare; Aviz juridic; Rezolutie Comisiei stiintifica

1. Proba scrisa - 30.01.2025/C III5/ ora 9.00
Prelegere didactică  -  Data 31.01.2025/ Sala C III5/ 9.00
2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -   Data  31.01.2025/ Sala CIII 5/ ora 10.00

Terma prelegerii didactice: Ecuația lui Bernoulli pentru gaze. Aplicații.

6Știinte EconomiceCibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate59Asistent universitar (doctorand) Bazele contabilității. Finanțe. Finanțe generale. Finanțe publice.Drd. HARALAMBIE CRISTINA MIHAELA
CV ; Lista lucrari ; Fisa_verificare; Aviz juridic ; Rezolutie Comisiei stiintifica

Prelegere didactică  -  Data 31.01.2025/  Sala J I1/ ora 12.00
Proba scrisa - 31.01.2025/ Sala J I1/ ora 12.45
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -   Data  31.01.2025/ J I1/ ora 14.00

Tema prelegerii didactice: Conceptul de contabilitate și principiile de bază. Definiție și obiectul contabilității. Principiile contabile generale (principiul continuității, principiul prudenței, principiul independenței exercițiilor finaniare etc.

7Știinte EconomiceCibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate60Asistent universitar (doctorand) Baze de date. Informatică economică. Programarea calculatoarelorDrd. PĂTRAȘCU ANTONIA
CV  ; Lista lucrari  ; Fisa_verificare ; Aviz juridic ; Rezolutie Comisiei stiintifica

Prelegere didactică  -  Data 31.01.2025/  Sala J I1/ ora 15.00
Proba scrisa - 31.01.2025/ Sala J I1/ ora 15.45
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare -   Data  31.01.2025/ J I1/ ora 17.00

IV. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

V. LEGISLAȚIE/METODOLOGII

VI. DOSARUL DE ÎNSCRIERE

Anexe

VII. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs

VIII. Salariul minim de încadrare la momentul angajării: 

    • profesor universitar 8300 lei brut;
    • șef de lucrări/lector universitar 6740 lei brut

IX. TEMATICA PROBELOR DE CONCURS

X. ADRESA LA CARE TREBUIE TRANSMIS DOSARUL DE CONCURS :

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

    • INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, cdordea@upg-ploiesti.ro

AN UNIVERSITAR 2023-2024 SEMESTRUL II
I.Post didactic vacant, perioadă nedeterminată, scos la concurs

COMISII DE CONCURS: 

II. CANDIDAȚI
III. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR
      1. Calendarul desfășurării concursurilor - șef de lucrări universitar
      2. Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 143/30 aprilie 2024
      3. Programul desfășurării probelor de concurs
      4. Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs
      5. Rezultatul final al concursului
IV. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
V. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
      • documentele necesare pentru înscrierea la concurs
      • formulare de înscriere
        • prima pagina
        • cererea de înscriere (Anexa 1)
        • declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
        • fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs (Anexa 3)
        • lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 4)
        • declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 5)
        • declaratíe non-plagiat (Anexa 6)
        • declaratie de consimtamant privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 7)
VI. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs
VII. Salariul minim de încadrare la momentul angajării 
      • șef de lucrări universitar 6351 lei

VIII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS
      • Dep. Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor, șef de lucrări universitar poz.14.Tema prelegere didactică:Interpolare. Regresie. Metoda celor mai mici pătrate
IX. ADRESA LA CARE TREBUIE TRANSMIS DOSARUL DE CONCURS

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

      • INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, CDORDEA@UPG-PLOIESTI.RO  

AN UNIVERSITAR 2023-2024 SEMESTRUL I

b) Post didactic vacant, perioadă determinată, scos la concurs

COMISII DE CONCURS: 
CANDIDAȚI
        • Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor - Dep. de Forajul Sondelor și Exploatarea Zăcămintelor de Petrol și Gaze
        • Facultatea de Științe Economice - Dep. de Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe și Contabilitate
II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

a) Calendarul desfășurării concursurilor - șef de lucrări

b) Calendarul desfășurării concursurilor - asistent universitar

c) Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 438/29 noiembrie 2023 

d) Programul desfășurării probelor de concurs

e) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs

f) Rezultatul final al concursului

III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
        • documentele necesare pentru înscrierea la concurs
        • formulare de înscriere
          • cererea de înscriere (Anexa 1)
          • declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
          • declarație pe propria răspundere cu privire la corectitudinea informațiilor din fisa de verificare (Anexa 3)
          • fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs  (Anexa 4)
          • lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 5)
          • declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 6)
V. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/ 2011
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării 
        • șef de lucrări 5626 lei

        •  Asistent universitar 5430 lei

VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS
        • Dep. Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe și Contabilitate, asistent universitar, poziția 53. Tema prelegere didactică:,,Algoritmul lui Gauss pentru determinarea inversiei unei metrici,,
        • Dep. Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor, șef de lucrări poz.15.Tema prelegere didactică:,,Aspecte privind determinarea umidității gazelor sărace și bogate - metode practice,,
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, CDORDEA@UPG-PLOIESTI.RO  

AN UNIVERSITAR 2022-2023 SEMESTRUL II

a) Posturile didactice pe perioadă nedeterminată/determinată scoase la concurs 

COMISII DE CONCURS:
CANDIDAȚI
    • Facultatea de Inginerie Mecanică și Electrică - Dep. de Automatică, Calculatoare și Electronică
    • Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor - Dep. de Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor
    • Facultatea de Tehnologia Petrolului și Petrochimie - Dep. de Ingineria Prelucrării Petrolului și Protecția Mediului
    • Facultatea de Litere și Științe - Dep. de Filologie
    • Facultatea de Științe Economice - Dep. de Administrarea Afacerilor
II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

a) Calendarul desfășurării concursurilor

b)  Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr.  152/24 aprilie 2023  

c) Programul desfășurării probelor de concurs

d) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs

e) Rezultatul final al concursului

III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
V. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/ 2011
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării 
        • Conferentiar universitar 4508 lei

        • Șef de lucrări 4326 lei

        •  Asistent universitar 4130 lei

VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS 
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, CDORDEA@UPG-PLOIESTI.RO  

AN UNIVERSITAR 2022-2023 SEMESTRUL I

a)  Posturile didactice pe perioadă nedeterminată/determinată scoase la concurs 

COMISII DE CONCURS:
CANDIDAȚI
      • Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor - Dep. de Forajul Sondelor și Exploatarea Zăcămintelor de Petrol și Gaze
      • Facultatea de Tehnologia Petrolului și Gazelor - Dep. de Chimie
      • Facultatea de Litere și Științe - Dep. de Filologie
      • Facultatea de Științe Economice - Dep. de Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe și Contabilitate​​​​​​​
II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

a) Calendarul desfășurării concursurilor

b) Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 1251/24 noiembrie 2022  

c) Programul desfășurării probelor de concurs

d) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs

e) ​​​​​​​Rezultatul final al concursului

III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
      • documentele necesare pentru înscrierea la concurs
      • formulare de înscriere
          • cererea de înscriere (Anexa 1)
          • declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
          • declarație pe propria răspundere cu privire la corectitudinea informațiilor din fisa de verificare (Anexa 3)
          • fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs (Anexa 4)
          • lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 5)
          • declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 6)
V. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/ 2011
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării 
      • Profesor universitar 5912 lei

      • Conferentiar universitar 4834 lei

      •  Asistent universitar 3990 lei

VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS 
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, CDORDEA@UPG-PLOIESTI.RO 

AN UNIVERSITAR 2021-2022 SEMESTRUL I

a) Posturile didactice pe perioadă nedeterminată scoase la concurs 

COMISII DE CONCURS
CANDIDAȚI

Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor

Facultatea de Tehnologia Petrolului și Petrochimie 

Facultatea de Științe Economice

II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

a) Calendarul desfășurării concursurilor

b) Monitorul Oficial al României, Partea a III -a nr. 1242/ 3 decembrie 2021  

c) Programul desfășurării probelor de concurs

d) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs

e) Rezultatul final al concursului

III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
      • documentele necesare pentru înscrierea la concurs
      • formulare de înscriere
        • cererea de înscriere (Anexa 1)
        • declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
        • declarație pe propria răspundere cu privire la corectitudinea informațiilor din fisa de verificare (Anexa 3)
        • fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs (Anexa 4)
        • lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 5)
        • declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 6)
V. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/ 2011
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării 
        • Conferentiar universitar 4820 lei

VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS 
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, cdordea@upg-ploiesti.ro 

AN UNIVERSITAR 2021-2022 SEMESTRUL II

a) Posturile didactice pe perioadă nedeterminată scoase la concurs 

COMISII DE CONCURS: Decizia nr. 290/19.05.2022 - Conferențiar universitar; Decizia nr. 291/19.05.2022 - șef lucrări/asistent universitar

CANDIDAȚI

Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor

Facultatea de Inginerie Mecanică și Electrică 

Facultatea de Litere și Științe

II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

a) Calendarul desfășurării concursurilor

b) Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 391/27 aprilie 2022 

c) Programul desfășurării probelor de concurs

d) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs

e) Rezultatul final al concursului

III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
        • documentele necesare pentru înscrierea la concurs
        • formulare de înscriere
          • cererea de înscriere (Anexa 1)
          • declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
          • declarație pe propria răspundere cu privire la corectitudinea informațiilor din fisa de verificare (Anexa 3)
          • fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs (Anexa 4)
          • lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 5)
          • declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 6)
V. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/ 2011
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării 
        • Conferentiar universitar 4828 lei
        • Șef de lucrări 4522 lei
        •  Asistent universitar 3920 lei
VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS 
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, cdordea@upg-ploiesti.ro  

AN UNIVERSITAR 2020-2021 SEMESTRUL II

a) Posturile didactice pe perioadă nedeterminată scoase la concurs 

b) Posturi didactice pe perioadă determinată scoase la concurs

COMISII DE CONCURS 
CANDIDAȚI

Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor

Facultatea de Tehnologia Petrolului și Petrochimie 

Facultatea de Litere și Științe

II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR

a) Calendarul desfășurării concursurilor 

b) Monitorul Oficial al României, Partea a III -a nr. 368/ 6 mai 2021  

c) Programul desfășurării probelor de concurs

d) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs

e) Rezultatul final al concursului

III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
        • documentele necesare pentru înscrierea la concurs
        • formulare de înscriere
          • cererea de înscriere (Anexa 1)
          • declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
          • declarație pe propria răspundere cu privire la corectitudinea informațiilor din fisa de verificare (Anexa 3)
          • fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs pentru posturile de asistent universitar și de lector universitar (Anexa 4)
          • lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 5)
          • declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 6)
V. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/ 2011
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării 
        • Profesor universitar 5776 lei
        • Conferentiar universitar 4820 lei
        • Lector universitar: 4.479 lei
        • Asistent universitar: 3.849 lei 
VII. TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA PROBELOR DE CONCURS
        • Tematica, bibliografie - postul de asistent universitar, poziția 25, Departamntul de Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor; Tema prelegerii didactice: Integrare numerica;
        • Tematica, bibliografie- postul de  șef de lucrări, poziția 15, Departamentul de  Chimie; Tema prelegerii didactice: Metode optice - Spectroscopia IR.
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs

DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA  DE LUNI - JOI  ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, CDORDEA@UPG-PLOIESTI.RO

Skip to content