I. POSTURI DIDACTICE VACANTE
a) Posturi didactice pe perioadă nedeterminată scoase la concurs
- COMISII DE CONCURS
- CANDIDATI
- Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor
- Dep. Geologie Petrolieră și Inginerie de Zăcământ
- poz.25, șef lucrări
- Dr.ing. BADEA ANA MARIA - aviz juridic favorabil nr. 227/11.01.2018 - CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Transportul țițeiului vâscos prin conducte. Calculul hidraulic și termic,,
- Dr.ing. VLASCEANU COSTIN VIOREL - aviz juridic favorabil nr. 225/11.01.2018 - CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Transportul țițeiului vâscos prin conducte. Calculul hidraulic și termic,
- poz.25, șef lucrări
- Dep. Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor
- poz.17, șef lucrări
- Asist.dr.ing. STAN IOANA GABRIELA - aviz juridic favorabil nr. 234/11.01.2018 - CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Proprietățile fluidelor de foraj - conținutul de lichide și solide,,
- poz.18, șef lucrări
- Dr.ing. PRUNDUREL PETRONELA ALINA - aviz juridic favorabil nr. 228/11.01.2018 - CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Calculul hidraulic al conductelor pentru lichide,,
- poz.17, șef lucrări
- Dep. Geologie Petrolieră și Inginerie de Zăcământ
- Facultatea de Inginerie Mecanică și Electrică
- Departamentul de Automatică, Calculatoare și Electronică
- poz.22, șef lucrări
- Dr.ing. PRICOP EMIL - aviz juridic favorabil nr. 230/11.01.2018 - CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Securitatea rețelelor locale de calculatoare. Tipuri de atacuri. Firewall-uri,,
- poz.22, șef lucrări
- Departamentul de Automatică, Calculatoare și Electronică
- Facultatea de Științe Economice
- Departamentul de Cibernetică, Infomatică Economică, Finanțe și Contabilitate
- poz.26, lector universitar
- Asist.univ. PODAȘCĂ RALUCA - aviz juridic favorabil nr. 226/11.01.2018 - CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Metode de regresie,,
- poz.26, lector universitar
- Departamentul de Cibernetică, Infomatică Economică, Finanțe și Contabilitate
- Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor
b) Posturi didactice pe perioadă determinată scoase la concurs
- COMISII DE CONCURS
- CANDIDAȚI
- Facultatea de Inginerie Mecanică
- Departamentul de Inginerie Mecanică
- poz.47, asistent universitar
- Drd.ing. PĂTÎRNAC IULIAN - aviz juridic favorabil nr. 229/11.01.2018 - CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Dimensionarea barelor solicitate la încovoiere. Distribuții de tensiuni normale și tangențiale,,
- poz.47, asistent universitar
- Departamentul de Automatică, Calculatoare și Electronică
- poz.41, asistent universitar
- Drd.ing. ROȘCA COSMINA MIHAELA - aviz juridic favorabil nr. 224/11.01.2018 -CV; Listă de lucrări; Fișă de verificare
- Tema prelegerii didactice: ,,Analiza experimentală a comunicației prin port serial între microcontroller-ul PIC 18F și un sistem de calcul,,
- poz.41, asistent universitar
- Departamentul de Inginerie Mecanică
- Facultatea de Inginerie Mecanică
II. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR
a) Calendarul desfășurării concursurilor
b) Monitorul Oficial al României, Partea a III-a nr. 1647/24.11.2017
c) Programul probelor de concurs
d) Rezultatele concursurilor conform recomandărilor comisiilor de concurs
e) Rezultatul soluționării contestațiilor
f) Rezultatul final al concursurilor
III. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
- METODOLOGIA PRIVIND DESFĂŞURAREA CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE ŞI DE CERCETARE
- HG nr. 457/04.05.2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învățământul superior
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
IV. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
- componența dosarului de concurs
- formulare de înscriere
- cererea de înscriere (Anexa 1)
- declarație pe propria răspundere privind veridicitatea documentelor incluse în dosar (Anexa 2)
- declarație pe propria răspundere cu privire la corectitudinea informațiilor din fisa de verificare (Anexa 3)
- fișa de verificare a îndeplinirii standardelor UPG de prezentare la concurs pentru posturile de asistent și de lector / șef de lucrări (Anexa 4)
- lista citărilor lucrărilor publicate (Anexa 5)
- declarație pe propria răspundere a candidatului că nu se află în nicio situație de incompatibilitate (Anexa 6)
VI. Salariul minim de încadrare a postului la momentul angajării
- Șef lucrări (lector universitar): 2.871 lei
- Asistent universitar: 2.378 lei
VII. Tematica probelor de concurs
- șef de lucrări, poziția 22 - Departamentul de Automatică, Calculatoare și Electronică
- asistent universitar, poziția 41 - Departamentul de Automatică, Calculatoare și Electronică
- asistent universitar, poziția 47 - Departamentul de Inginerie Mecanică
- șef de lucrări, poziția 17 - Departamentul de Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor
- șef de lucrări, poziția 18 - Departamentul de Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor
- șef de lucrări, poziția 25 - Departamentul de Geologie Petrolieră și Inginerie de Zăcământ
- lector universitar, pozițai 26 - Departamentul de Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe și Contabilitate
VIII. Adresa la care trebuie transmis dosarul de concurs
-
Dosarul este întocmit și depus de candidat la Registratura Universității Petrol - Gaze din Ploiești, str. Bd. București - nr. 39, cod 100680, Ploiești, jud.Prahova de luni - Joi între orele 7.30 - 16.00 și vineri între orele 7.30 - 13.30 sau prin intermediul serviciilor poștale de curierat care permit confirmarea primirii dosarului.
-
Informații suplimentare - Secretariat Universitate, secretar Dordea Constanța, telefon 0244 575817, 0244 573 171/186, cdordea@upg-ploiesti.ro