I. Lista posturilor didactice pe perioadă nedeterminată scoase la concurs
Lista posturilor didactice pe perioadă determinată scoase la concurs
II. COMISII DE CONCURS: profesor univesitar; șef de lucrări/lector; asistent perioadă determinată
III. CANDIDAȚI
Nr.crt | Facultate | Departament | Poziţie în Statul de funcții | Funcţie didactică | Discipline din planul de învăţământ | CANDIDAȚI | PROGRAMAREA PROBELOR DE CONCURS |
1 | Ingineria Petrolului și Gazelor | Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor | 16 | Șef de lucrări universitar | Forajul sondelor 1. Forajul sondelor 2. Forajul sondelor 3. Tehnologii avansate în forajul sondelor 1. | Dr. ing. DUMITRACHE LIVIU NICOLAE CV ; Lista Lucrari; Fisa_verificare; Aviz juridic; Rezolutie Comisiei stiintifica |
1. Prelegere didactică - Data 30.01.2025/ Sala C III5/ 10 2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare 30.01.2025/ Sala CIII 5/ ora 11.00 |
2 | Inginerie Mecanică și Electrică | Automatică, Calculatoare și Electronică | 5 | Profesor universitar | Convertoare statice de putere. Convertoare statice de putere-proiect. Microcontrolere și automate programabile. Produse inteligente. | Conf. univ. habil. dr. ing. IONESCU OCTAVIAN NARCIS CV; Lista_lucrari; Fisa verificare ; Aviz juridic; Ionescu Octavian_Rezolutie Comisiei stiintifica |
Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare 30.01.2025/ Sala / ora 11.30 |
3 | Tehnologia Petrolului și Petrochimie | Chimie | 16 | Șef de lucrări universitar | Chimie organică 1. Chimie organică 2. Chimie 2. Ingredienți, aditivi și adjuvanți organici. Metode cromatografice și electroforetice de analiza alimentelor. Tehnologie chimică generală. | Dr. ing. PALADE LAURENȚIU MIHAI CV ; Lista de lucrari; Fisa_verificare; Fisă calcul_standarde minimale; Aviz juridic; Rezolutie Comisiei stiintifica |
1. Prelegere didactică - Data 29.01.2025/ Sala I IV13/ ora 10 2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare 29.01.2025/ Sala I IV13/ ora 11.00 |
4 | Știinte Economice | Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate | 28 | Lector universitar | Aprofundări în contabilitatea instituțiilor de credit. Contabilitatea instituțiilor publice. Evaluarea întreprinderii. | Dr. DAMIAN AURELIA CV; Lista lucrari; Fisa_verificare; Aviz juridic; Rezolutie Comisiei stiintifica |
1. Prelegere didactică - Data 31.01.2025/ Sala / ora 10 2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare - Data 31.01.2024/ Sala J I1/ ora 10.45 |
5 | Ingineria Petrolului și Gazelor | Forajul Sondelor, Extracția și Transportul Hidrocarburilor | 41 | Asistent universitar (doctorand) | Mecanica fluidelor. Metode numerice | Drd. ing. CRISTEA IULIANA Cv ; Lista lucrari ; Fisa_verificare ;Aviz juridic ; Rezolutie Comisiei stiintifica |
1. Proba scrisa - 30.01.2025/C III5/ ora 9.00 Prelegere didactică - Data 31.01.2025/ Sala C III5/ 9.00 2. Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare - Data 31.01.2025/ Sala CIII 5/ ora 10.00 |
6 | Știinte Economice | Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate | 59 | Asistent universitar (doctorand) | Bazele contabilității. Finanțe. Finanțe generale. Finanțe publice. | Drd. HARALAMBIE CRISTINA MIHAELA cv ; Lista lucrari ; Fisa_verificare ; Aviz juridic ; Rezolutie Comisiei stiintifica |
Prelegere didactică - Data 31.01.2025/ Sala J I1/ ora 12.00 Proba scrisa - 31.01.2025/ Sala J I1/ ora 12.45 Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare - Data 31.01.2025/ J I1/ ora 14.00 |
7 | Știinte Economice | Cibernetică, Informatică Economică, Finanțe-Contabilitate | 60 | Asistent universitar (doctorand) | Baze de date. Informatică economică. Programarea calculatoarelor | Drd. PĂTRAȘCU ANTONIA CV ; Lista de lucrari ; Fisa_verificare ; Aviz juridic ; Rezolutie Comisiei stiintifica |
Prelegere didactică - Data 31.01.2025/ Sala J I1/ ora 15.00 Proba scrisa - 31.01.2025/ Sala J I1/ ora 15.45 Prelegere publică privind planul de dezvoltare a carierei universitare - Data 31.01.2025/ J I1/ ora 17.00 |
IV. DESFĂȘURAREA CONCURSURILOR
a) Calendar_perioada nedeterminată__determinata_sem I_2024_2025.pdf
c) Monitorul Oficial al României, Partea a III - a nr. 395/28 noiembrie 2024
d) Programul desfășurării probelor de concurs
e) Rezultatul concursului conform recomandărilor comisiei de concurs
f) Rezultatul final al concursului
IV. LEGISLAȚIE/METODOLOGII
- Legea învățământului superior nr. 199/2023
- HOTĂRÂRE Nr. 1339/2023 din 29 decembrie 2023 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- METODOLOGIA PRIVIND DESFĂŞURAREA CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE ŞI DE CERCETARE
V. DOSARUL DE ÎNSCRIERE
- documentele necesare pentru înscrierea la concurs
- formulare de înscriere
F_423_Cerere_inscriere_concurs_Anexa 1 (8).docx
F424Declaratie_veridicitate_Anexa 2.doc
F_426_Fisa_verificare_Anexa 3 (3).docx
F382Lista_citarilor_Anexa 4.doc
F 427Declaratie_incompatibilitate_Anexa 5.doc
F_621_Declaratie_antiplagiat_Anexa 6 (2).docx
F_622_Declaratie_consimtamant_prelucrare_date_personale_Anexa 7 (2).docx
VI. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs
VII. Salariul minim de încadrare la momentul angajării: profesor universitar 8300 lei brut; șef de lucrări/lector universitar 6740 lei brut
VIII. TEMATICA PROBELOR DE CONCURS
IX. ADRESA LA CARE TREBUIE TRANSMIS DOSARUL DE CONCURS
DOSARUL ESTE ÎNTOCMIT ȘI DEPUS DE CANDIDAT LA REGISTRATURA UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI, STR. BD. BUCUREȘTI - NR. 39, COD 100680, PLOIEȘTI, JUD.PRAHOVA DE LUNI - JOI ÎNTRE ORELE 7.30 - 16.00 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 7.30 - 13.30 SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR POȘTALE DE CURIERAT CARE PERMIT CONFIRMAREA PRIMIRII DOSARULUI.
-
INFORMAȚII SUPLIMENTARE - SECRETARIAT UNIVERSITATE, SECRETAR DORDEA CONSTANȚA, TELEFON 0244 575817, 0244 573 171/186, cdordea@upg-ploiesti.ro